Steeds meer bedrijven besteden het IT beheer en de gebruikersondersteuning uit aan een Managed Service provider als Aumatics. Zo hebben ze geen omkijken naar het beheren en bewaken van hun IT systemen en ook het oplossen van IT verstoringen worden door Aumatics uitgevoerd.
Naast het gedegen beheren en beveiligen van de centrale IT server/ systemen, is het verstandig om dit ook te doen voor de gebruikers PC’s en laptops. Ook deze moeten voorzien worden van beveiligingsupdates, nieuwe software en worden beschermd tegen ransomware en andere cyber bedreigingen.
Het ter beschikking hebben van toegang tot onze Skilled Servicedesk geeft invulling aan de benodigde ondersteuning voor de medewerkers zelf. Niet alleen als het technisch even niet werkt maar ook voor functionele vragen over de meest gebruikte applicaties.
De Servicedesk is het single point of contact en zorgt ervoor dat incidenten snel opgelost worden en veranderingen gecontroleerd en volt worden doorgevoerd. In de uitvoer volgt Aumatics het ITIL proces maar wel met een pragmatische invulling. Dus geen lange, lastige procedures en aanvragen maar wel gecontroleerde doorvoer van veranderingen om je bedrijfsproces niet te verstoren.