HubSpot CRM: marktleider met totaaloplossing

Gartner, een onderzoeksbureau in de IT-sector, ziet HubSpot CRM als een van de marktleiders. Vooral de totaalaanpak voor Marketing en Sales is een gamechanger.

De aanpak geeft HubSpot recht op een plek in het Gartner Magic Quadrant van het IT onderzoeksbureau voor Marketing Automation. HubSpot CRM vinden we terug in het vak van de marktleiders (Leaders). En je komt niet zomaar in de lijstjes van Gartner terecht.

De grote namen in CRM

Alleen aanbieders van Marketing Automation met veel klanten, bewezen meerwaarde, een goede reputatie wereldwijd en een minimale omzet van 25 miljoen dollar worden aangehaald. Alleen al meedoen zegt dus een hoop.

In de resultaten staat HubSpot dus ook dit jaar tussen namen als SalesForce, MicroSoft Dynamics, Zoho, SugarCRM, Adobe en Oracle. Niet de minste namen.

Vooral de Leaders in het hoogste vak aan de rechterkant winnen de strijd om de klanten. Dat zijn in 2021 Adobe, Oracle, HubSpot, Creatio en SalesForce. Met deze Marketing Automation-software heb je bewezen kwaliteit in handen en dat is op zich al een geruststelling.

HubSpot in het Gartner Magic Quadrant voor Marketing Automation

Goed is niet goed genoeg

Maar zeker bij de keuze voor een CRM is de vraag naar maatwerk een onmisbare. En wat wij vinden bij HubSpot by Aumatics: voor jouw organisatie wil je niet alleen een goede oplossing, maar de beste voor jouw situatie.

Je wil bijvoorbeeld meer inzicht, analytics of meer Marketing Automation toepassen. Een andere aanpak kan ook, bijvoorbeeld dat je wil werken aan jouw zichtbaarheid met campagnes, social media  en landingspagina’s.

De grote namen zijn dan in ieder geval a good fit voor het grootste gedeelte. Zo wordt Oracle genoemd als goede oplossing vanwege het robuuste aanbod in Marketing Automation.

Klanten van Salesforce geven daarnaast weer hoog op over het overzicht dat je krijgen. Creatio is daarnaast resultaatgericht en biedt mooie mogelijkheden voor Machine Learning.

Alles-in-een met HubSpot CRM

Klanten van HubSpot geven het platform ook een hoog rapportcijfer, en niet zozeer over één bepaald aspect. HubSpot CRM wordt gewaardeerd vanwege de totaalaanpak. Waar andere pakketten vaak de focus leggen op één onderdeel, bestrijkt HubSpot Marketing Automation over de volle breedte.

HubSpot is in staat analytics en intelligence op de juiste manier te tonen. HubSpot onderscheidt zich daarbovenop door het grote gebruiksgemak. Die comb zorgt ervoor dat je in no-time op volle sterkte bent met je Marketing Automation.

Gecombineerd met een heldere kijk op Marketing execution heb je met HubSpot zekerheid over snel effect, een goed vooruitzicht op lead generation, en dat allemaal met weinig voorbereiding.

HUBSPOT CRM + Skilled integration by Aumatics

Nieuwsgierig hoe de experts van HubSpot by Aumatics een succes maken van jouw Marketing Automation?

Marketing expertise bij de hand

HubSpot geeft je dus van de top-5 aanbieders een snelle start. En die kun je alleen bieden, omdat je de kennis in huis hebt. In de woorden van Gartner: ‘HubSpot demonstreert helder inzicht in de markt voor Marketing Automation.

Dankzij de hubs rond het krachtige CRM realiseert HubSpot nu al een paar jaar op rij zo’n 30% groei. Die groei geeft ruimte om goed te investeren. En zoals ook wij hebben gezien, HubSpot investeert. Het wil de kampioen worden in Marketing Automation. Dat gebeurt met name bij de integraties en het partnerprogramma aan de lopende band.

Bijvoorbeeld dankzij de meer dan 300 mogelijke integratie met andere software-aanbieders. Zoals eerder gezegd wordt dit gerealiseerd zonder dat het onoverzichtelijk wordt.

Onboarding by HubSpot

En kom je er niet direct uit, dan wijst Gartner op de professionele onboarding, forums en documentatie. Ook al heb je geen complete Marketing of Salesafdeling tot je beschikking, je hebt zo wel dezelfde hoeveelheid kennis.

Bij Aumatics kunnen we meepraten over die snelle start. Ook wij hebben geen  geen grote afdelingen voor Sales en Marketing. Maar alleen door nieuwsgierig door HubSpot heen te klikken, waren we vanaf het begin snel op de hoogte.

Omdat wij klanten ook expertise willen bieden, hebben we daarnaast flink geïnvesteerd in het partnerprogramma.

En omdat Marketing Automation nooit stilstaat, is certificering een continuproces. En al doende leert men, zo stellen we vast. Maar zonder het indrukwekkende totaaloverzicht dat HubSpot, zou het een stuk langzamer gaan.

HubSpot demo voor snelle start

Mocht je je dus afvragen of het HubSpot CRM ook voor jouw organisatie de alles-in-een-oplossing is, vraag het ons gerust. Bijvoorbeeld met een gratis demo. Volg het goede voorbeeld en laat je verrassen, zoals wij ons hebben laten verrassen.

Nieuwsgierig?

De experts van HubSpot by Aumatics adviseren je graag over welke Hubs jij hard nodig hebt voor  online succes. Vraag het gerust aan ons!

Meer weten?

Heb je nog vragen of wil je iets meer weten over onze diensten en oplossingen? Stuur ons gerust een bericht. We denken graag met je mee.

Of neem telefonisch contact met ons op 085 – 489 1240.

Overige
blogs

3 tips van de AIVD voor meer cyber security
IT Security
Lennert Hut

3 tips van de AIVD voor meer cyber security

Een aanval van hackers of het verwijderen van ransomware is niet alleen kostbaar. Het Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD, bindt de strijd aan met 3 leidende principes. Wij delen ze graag.

Lees meer »
Aumatics bij DIFx over Cyber Security en de kans dat je gehackt wordt
IT Security
Lennert Hut

DIFx Live: word ik binnenkort gehackt?

Stel: jouw onderneming staat niet overmatig in de schijnwerpers. Je verkoopt geen staatsgeheimen. Je werkt niet voor de Nederlandse Bank. Moet ik mij zorgen maken over mijn cyber security?

Lees meer »