Skilled Servicedesk

"Directe ondersteuning, vriendelijk en snel"

Dagelijkse ondersteuning met betrokkenheid

Je werkplek en clouddiensten zijn ingericht om zo probleemloos mogelijk mee te kunnen werken. Toch kan het voorkomen dat je er als gebruiker even niet uitkomt. Dagelijks staat onze skilled Servicedesk dan klaar om je te helpen als het even niet werkt of als je niet meer precies weet hoe iets werkt in jouw kantoor- of bedrijfsapplicatie. 

Maar ook voor functionele gebruikersondersteuning voor Office 365 of andere SAAS oplossingen kun je gebruik maken van onze Servicedesk. 

Makkelijk bereikbaar, snel geholpen en zonder menu’s of wachtmuziekjes. 

We hanteren een vast bedrag per maand per gebruiker zodat je altijd weet waar je aan toe bent. Al vanaf € 29,-.

Aumatics Moderne Werkplek Overal werken

Ondersteuning en advies

De medewerkers van de Servicedesk helpen je graag met vragen over het gebruik van applicaties of systemen. Indien nodig kijken ze op afstand mee, of laten ze zien hoe het ook alweer werkt. Heb je een probleem dat niet direct oplosbaar is? Dan wordt er een melding aangemaakt in ons helpdesksysteem en wordt direct het team van de specialisten ingeschakeld om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Lukt het niet op afstand? Dan komen we gewoon even langs om het op te lossen.

Wijzigingen

Een nieuwe medewerker? Meer opslagruimte? Jouw organisatie verandert voortdurend en dat stelt andere eisen aan de IT omgeving. Dan is het fijn om te weten dat onze medewerkers van de Servicedesk paraat staan om de juiste wijzigingen snel en gecontroleerd uit te voeren. We kennen jouw omgeving en weten bijvoorbeeld precies wat er nodig is om jouw nieuwe medewerker direct aan de slag te helpen. 

Maar ook andere veranderingen in jouw omgeving voeren we gecontroleerd, doordacht en snel door. 

Aumatics Moderne Werkplek Veilig Werken
Aumaticas Moderne Werkplek Beheerd

Calamiteiten

Soms hebben verstoringen grote gevolgen. Wat als het internet uitvalt, of een applicatieserver het begeeft? Aumatics heeft een 24 uurs Servicedesk dienst beschikbaar voor calamiteiten die niet kunnen wachten. 

Zo verliezen we geen tijd en kan er direct worden gehandeld. Onze specialisten analyseren de situatie en bepalen samen met jou een passende oplossing of beschikbaar alternatief. Belangrijke componenten kunnen gemonitord worden op vitale kenmerken. Zo kunnen we incidenten voorkomen of herstellen nog voordat het een calamiteit wordt.

IT uitbesteden

Steeds meer bedrijven besteden het IT beheer en de gebruikersondersteuning uit aan een Managed Service provider als Aumatics. Zo hebben ze geen omkijken naar het beheren en bewaken van hun IT systemen en ook het oplossen van IT verstoringen worden door Aumatics uitgevoerd. 

Naast het gedegen beheren en beveiligen van de centrale IT server/ systemen, is het verstandig om dit ook te doen voor de gebruikers PC’s en laptops. Ook deze moeten voorzien worden van beveiligingsupdates, nieuwe software en worden beschermd tegen ransomware en andere cyber bedreigingen

Het ter beschikking hebben van toegang tot onze Skilled Servicedesk geeft invulling aan de benodigde ondersteuning voor de medewerkers zelf. Niet alleen als het technisch even niet werkt maar ook voor functionele vragen over de meest gebruikte applicaties. 

De Servicedesk is het single point of contact en zorgt ervoor dat incidenten snel opgelost worden en veranderingen gecontroleerd en volt worden doorgevoerd. In de uitvoer volgt Aumatics het ITIL proces maar wel met een pragmatische invulling. Dus geen lange, lastige procedures en aanvragen maar wel gecontroleerde doorvoer van veranderingen om je bedrijfsproces niet te verstoren.

Servicedesk
"Met de door Aumatics beheerde Office 365 laptops kunnen we overal veilig samenwerken en als we vragen hebben dan staat de Servicesdesk ons altijd prima te woord!"
Moderne-Werkplek-3-Testimonial
L. Cools
Office manager

Gebruikersondersteuning

Onze Servicedesk staat klaar om je dagelijks te ondersteunen. Als je functionele gebruikersvragen hebt over bijvoorbeeld Microsoft 365 maar ook voor vragen over je Azure Cloud omgeving, Security of andere IT gerelateerde vragen. 

Stuur ons gewoon een mail. We denken graag met je mee hoe de Servicedesk het beste ingezet kan worden voor jouw organisatie.

Of neem telefonisch contact met ons op: 085 – 489 1240