Over Aumatics

We zijn een gedreven en professionele ICT organisatie met grote ambities. Aumatics heeft haar hele organisatie en dienstverlening ingericht om samen met de klant te groeien en om op tijd te anticiperen in een snel veranderende wereld. Wij doen dat door onze klanten de juiste tools te bieden en te begeleiden in een interactief proces en met respect voor elkaars problematiek en uitdagingen. Samen groeien is een speerpunt in onze aanpak en we zien die onderlinge verbondenheid als een fundamentele waarde in de samenwerking met de klant.

Acquisitie door werving- en selectiebureaus wordt niet op prijs gesteld!

Voor de uitbreiding van onze organisatie zijn we op zoek naar een teamspeler en professional:

Servicedesk Medewerker (fulltime, Den Haag)

Wat ga je doen?

Als Servicedesk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en bied je ondersteuning aan klanten die gebruik maken van onze ICT-diensten. Deze diensten worden gefaciliteerd vanuit onze Datacenters in Delft en Amsterdam, vanuit Office 365 of staan op locatie van de klant. Denk hierbij aan gebruikers-, werkplek- en Office 365 support. Afhankelijk van je kennis en ervaring worden deze werkzaamheden uitgebreid met beheer en monitoring van de back-up en/of beheer en monitoring van onze infrastructuur in de Datacenters.

Je bent in het team verantwoordelijk voor het correct en professioneel aannemen, opvolgen en oplossen van incidenten en wijzigingen. Dit is meestal middels remote support maar kan ook op locatie van de klant zijn.

Je komt te werken op de afdeling Operations in een team van servicedeskmedewerkers en systeembeheerders. Als servicedeskmedewerker zijn er mogelijkheden om door te groeien naar systeem- of netwerkbeheerder.

 

Aantoonbare functie eisen

  • Minimaal MBO denk- en werkniveau
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring met ITIL-methodieken alsmede remote support
  • Je bent gedreven, flexibel, proactief en leergierig
  • Je houdt je goed staande in een dynamische omgeving en je hebt geen 9-5 mentaliteit
  • Kennis van Office 365, Windows 10, Citrix/ Terminal Server principes is een pré
  • Microsoft Certificering is een pré
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (Engels en Nederlands) en bent representatief

Wat bieden wij

  • Een prettige informele maar professionele werksfeer
  • Marktconform arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een pensioenverzekering
  • Interne begeleiding en aandacht voor certificeringsmogelijkheden
  • Een bijzonder hechte organisatie waarin veel wordt samengewerkt
  • Dagelijks fruit en gezamenlijk lunchen op onze kosten
  • Elke vrijdag een middagborrel in onze eigen Aumatics bar
  • Leuke collega’s!

Groei samen met ons

Wil jij bijdragen om Aumatics naar de top 10 van Consultancy IT bedrijven in Nederland te brengen? Neem dan snel contact met ons op! Bel naar 085-4891240 of 06-14332121 en vraag naar Nicole Huisman of richt je email aan hr@aumatics.nl .