We beheren je IT pro-actief

We beheren

In het ontwerp van je nieuwe of aangepaste IT infrastructuur maar ook tijdens de bouw is er reeds rekening gehouden met de beheerfase. De systemen moeten immers hoog beschikbaar en stabiel zijn.

We zetten hiervoor de juiste tools in die de centrale systemen bewaken, beschermen en voorzien van de laatste beveiligings- en applicatie updates. Dat is belangrijk want we willen je een IT omgeving bieden die zeer stabiel is zodat jij je kan richten op je organisatie terwijl wij ons ontfermen over het IT beheer en beveiliging.

Volledig ontzorgen dat is onze expertise, maar deels kan natuurlijk ook. Dan werken we soepel, pragmatisch en met korte lijnen samen met jullie interne IT afdeling. Deze gedeelde beheer verantwoordelijkheid zijn we al jaren gewend en onze klanten prijzen onze flexibiliteit en snelheid in de geleverde dienstverlening.

Vanuit onze Skilled Servicedesk ondersteunen we de gebruikers en handelen we vlot en pragmatisch vragen en incidenten af. Changes worden doordacht en gecontroleerd doorgevoerd voor maximale beschikbaarheid.

Maximale beschikbaarheid

Doordat de omgeving pro-actief wordt bewaakt en beheerd, verhogen we de beschikbaarheid van je IT systemen waardoor je medewerkers ongestoord hun werk kunnen verrichten. Daarnaast zorgt het voor een optimale beveiliging van je  bedrijfsgegevens. We zorgen niet alleen dat de beveiliging op orde is, we controleren en beheren de back-ups en testen regelmatig de restore voorzieningen. 

Knelpunten die zouden kunnen ontstaan in de infrastructuur door toename in gebruik of toegenomen belasting worden voorkomen doordat dit in een vroegtijdig stadium wordt gesignaleerd. We nemen dit mee in ons reguliere overleg en bespreken de oplossingen.

Kortom, jouw IT omgeving optimaal laten functioneren is onze verantwoordelijkheid. Zo voelen we dat ook en daar handelen we dan ook naar.

Beheren
Servicedesk

Skilled Servicedesk

Onze Skilled Servicedesk staat klaar voor het beantwoorden van vragen, het ondersteunen bij verstoringen en voor het aanvragen en doorvoeren van veranderingen. We houden in ons servicemanagement systeem alles bij en met het klantportaal dat ter beschikking wordt gesteld, heb je zelf volledig zicht op alle tickets, veranderingen maar ook de kosten en uitgevoerde werkzaamheden. 

We beheren op deze manier niet alleen je IT infrastructuur en werkplekken maar beheren ook alle processen omheen. We zijn gewend om te denken in ITIL processen maar vullen het op de Aumatics manier in. Dat betekent dat we het pragmatisch en toepasbaar doen. Het is een middel om gedegen en professioneel service management uit te voeren voor jou als klant. Maar het moet niet remmend worden. 

Kortom, we begrijpen dat de IT omgeving het ‘gewoon moet doen’ en dat we je vlot en snel moeten helpen als er een incident of verstoring is. Maar we begrijpen ook dat soms dingen net even sneller en anders moeten. En zo flexibel en wendbaar zijn we dan ook zeker.

Zo werken we transparant samen. Wil je ook zo samenwerken?  

Azure management

Door onze nauwe samenwerking met Microsoft als Gold Partner en onze partner software ontwikkelbedrijven, hebben we ons reeds in een vroeg stadium bekwaamd in het Azure platform van Microsoft. Het biedt je als klant een flexibele en vooral schaalbare omgeving waarbinnen wij zorgen dat de diensten voor jou bedrijf precies zijn afgestemd zijn op de eisen en wensen.

Microsoft Azure maakt gebruik van het pay-per-use principe waardoor je enkel betaalt voor de daadwerkelijk afgenomen en gebruikte diensten. In ons ontwerp maken we een kosten calculatie gebaseerd op het te verwachten gebruik van de IT omgeving zodat je goed zicht hebt op het kostencomponent.

Uiteraard beheren we je gehele Azure Cloud omgeving en zorgen we voor een optimaal ingerichte en gedocumenteerde omgeving.

Beheren Azure

Meer weten?

Heb je nog vragen of wil je iets meer weten over onze diensten? Stuur ons gerust een bericht. We denken graag met je mee.

Of neem telefonisch contact met ons op: 085 – 489 1240