Wachtwoord beheer

"Keeper, de beste kluis voor al je wachtwoorden"

Gedegen wachtwoordbeheer

Medewerkers maken gebruik van verschillende systemen en applicaties. Helaas gebruiken ze hier niet overal verschillende wachtwoorden voor. Het blijkt dat 80% van de mensen bijvoorbeeld hetzelfde wachtwoord gebruikt voor alle of meerdere applicaties en diensten die ze gebruiken. Wellicht begrijpelijk want het onthouden van al die verschillende wachtwoorden is ook niet te doen. Hierdoor loop je als organisatie een onnodig risico. 

Toch is oplossing eenvoudig geboden. Met behulp van de wachtwoord manager “Keeper” kun je veilig en centraal al je wachtwoorden opslaan. Zowel individueel als in teamverband kan er gewerkt worden. Zo kun je verschillende wachtwoord kluizen maken specifiek voor een team waarbinnen de wachtwoorden centraal worden veiliggesteld en zo gebruikt kunnen worden onder de verschillende team leden. 

Weg met onveilige Excel sheets of andere notepad-achtige manieren om wachtwoorden te bewaren en te delen.

Aumatics levert met Keeper een dienst waarmee je een grote stap zet in het veilig omgaan met wachtwoorden binnen je organisatie om zo je bedrijfsvoering niet in gevaar te brengen.


Keeper Security

Gratis proefversie
v.a.

2,50
Maandelijks
  • Prijs per gebruiker

Bedreiging van binnenuit

1 %
datalekken

van de gegevenslekker zijn het gevolg van zwakke, standaard of gestolen wachtwoorden

1 %
Digital Marketing

van de mensen gebruikt hetzelfde wachtwoord voor alle gebruikte systemen

1 %
Support

van de telefoontjes naar de helpdesk heeft betrekking op wachtwoorden

Naleving en GDPR (AVG)

Voor elk cyberbeveiligingsframework, van NIST tot ISO en PCI tot HIPAA, is het traceren van toegang noodzakelijk, evenals toegang met minimale bevoegdheden en controlelogs. Keeper maakt op rollen gebaseerde controles en zichtbaarheid in gedeelde  aanmeldingsgegevens mogelijk. U kunt de toegangslogs tot de wachtwoordkluizen controleren omwille van de naleving of forensische redenen.

Met het centraal en gecontroleerd opslaan van wachtwoorden waar enkel medewerkers toegang hebben tot die informatie die voor hen relevant is en waarbij auditing geïntegreerd is, wordt een grote stap gezet aan de eis vanuit de GDPR (AVG) wetgeving voor gedegen en passende ICT beveiligingsmaatregelen. 

Verbeter productiviteit

Voorkom dat werknemers tijd verspillen en gefrustreerd raken, en verwijder de behoefte voor hen om wachtwoorden te hergebruiken en onthouden. Keeper genereert sterke, willekeurige wachtwoorden en vult ze automatisch in voor gebruikers. De wachtwoordkluis, met een responsieve en intuïtieve interface, is beschikbaar voor werknemers vanaf elk apparaat en elke locatie. Alles wat Keeper doet is gericht op snelle toepassing door gebruikers en beveiliging. Keeper wordt gepubliceerd in 19 talen voor wereldwijd gebruik.

Zero knowledge architectuur

De applicatie is in basis opgezet dat noch zijzelf, noch een andere 3de partij toegang heeft tot de wachtwoorden die opgeslagen worden in de Keeper omgeving. De gegevens worden daar versleuteld met meerdere lagen van beveiling opgeslagen zodat je wachtwoorden altijd veilig zijn.

“Wachtwoordbeheeroplossingen voor ondernemingen kunnen helpen bij de beheersing van kosten en de realisatie van aantrekkelijke ROI

- Forrester

Twee-factor authenticatie en SSO

Keeper ondersteunt verschillende manieren van twee-factor authenticatie (2FA) ter bescherming van je wachtwoorden en kan centraal ingesteld worden voor de gehele organisatie.
Daarnaast integreert Keeper met toonaangevende Single Sign On (SSO) oplossingen van onder andere Microsoft Azure, ADFS, Okta, G Suite, etc. 

 

Breachwatch

Gestolen wachtwoorden worden op grote schaal verhandeld op het Dark Web, een omgeving waar hackers en cyber criminelen zeer actief zijn. Breachwatch van Keeper scant doorlopend alle Keeper kluizen op kwetsbaarheden vanuit het Dark Web om zo te voorkomen dat medewerkers een eerder gestolen of gelekt wachtwoord herbruiken. 

Keeper wachtwoordenkluis

De beste wachtwoordkluis voor je medewerkers

We geven je graag meer informatie of een demo van de Keeper software om je zo de toegevoegde waarde te laten zien. 

Ook bij de implementatie en het beheer van de omgeving kunnen we desgewenst ondersteuning bieden.

Stuur ons gerust een mail als vragen hebt of neem telefonisch contact met ons op: 085 – 489 1240