Shared Service Center

Het Shared Service Center van Aumatics is bereikbaar op werkdagen van 8:00 uur tot 18:00 uur op telefoonnummer 085 – 489 1245 of per email; servicedesk@aumatics.nl.
Self-service Portal

Via het Management Portal biedt Aumatics haar klanten de mogelijkheid voor het aanvragen van nieuwe faciliteiten en of het wijzigen van bestaande.

 

Portal

Remote Support

Om de klanten van Aumatics optimaal te ondersteunen kan er door middel van schermovername “mee gekeken” worden om zo verstoringen of incidenten sneller te verhelpen.

 

Support

Webmail

Indien u gebruik maakt van de Hosted Exchange mogelijkheid van Aumatics, heeft u via deze optie via uw web browser toegang tot uw mailbox.

 

Mail

Desktop Online

De Aumatics Desktop Online optie geeft de klanten van Aumatics de mogelijkheid voor het verbinden met de Desktop in de Cloud.

 

Login

Infrastructure monitoring

Indien u gebruik maakt van de Managed Services mogelijkheid van Aumatics heeft u 24×7 inzicht in de beschikbaarheid en performance van uw bewaakte systemen.

 

Monitor

Servicedesk

Klik op onderstaande link voor het aanmelden van nieuwe incidenten of voor het bekijken van de status van incidenten en changes.

 

Servicedesk