Kennislunch
“Slimmer werken voor advocaten”

17 mei 2019

Tijdstip: 12:00 tot 14:00

 

LOCATIE

Aumatics B.V.
Laan van Waalhaven 470
2497 GR Den Haag

Ja, we weten het. Jij werkt, samen met collega’s en cliënten, de hele dag met documenten en e-mail. En hoe meer cliënten, hoe meer administratie en (online) communicatie. Jullie willen wel graag in de cloud werken, maar ja, welke tool past dan het beste bij onze wensen? En welke is het veiligst? Het gaat hier immers wel om jullie cliënten!

Gelukkig hoef je dit niet zelf uit te zoeken, want dat heeft Aumatics al gedaan voor je. Kom naar onze gratis kennislunch en leer hoe je als advocaat slimmer (en veiliger) kunt werken.

 

Kennislunch
“Slimmer werken voor advocaten”

Ja, we weten het. Jij werkt, samen met collega’s en cliënten, de hele dag met documenten en e-mail. En hoe meer cliënten, hoe meer administratie en (online) communicatie. Jullie willen wel graag in de cloud werken, maar ja, welke tool past dan het beste bij onze wensen? En welke is het veiligst? Het gaat hier immers wel om jullie cliënten!

Gelukkig hoef je dit niet zelf uit te zoeken, want dat heeft Aumatics al gedaan voor je. Kom naar onze gratis kennislunch en leer hoe je als advocaat slimmer (en veiliger) kunt werken.

 

 


 

17 mei 2019

Tijdstip: 12:00 tot 14:00

 

LOCATIE

Aumatics B.V.
Laan van Waalhaven 470
2497 GR Den Haag

Samenwerken voor advocaten

Vlekkeloze samenwerking is essentieel. Met Aumatics is dit ook mogelijk! Werk letterlijk tegelijkertijd samen aan één document met je collega’s. En deel ditzelfde document ook met je cliënt. Simpelweg om te laten lezen, of om ook aanpassingen te laten doen in het document. De voordelen van samenwerken in de cloud zijn:

Collega’s werken tegelijkertijd samen in hetzelfde document
Nooit meer talloze kopieën van documenten die rondzwerven bij cliënten en collega’s
Alle documenten centraal op één plek
Geef cliënten toegang tot een document om te lezen of om mee te werken
Alle processtukken onderweg bij de hand
Slim, efficiënt en eenvoudig brieven of producties creëren

 

De kennislunch zit boordevol praktische tips waarmee je zelf direct mee aan de slag kan. Kom jij 17 mei ook bij ons lunchen?

Slimmer werken met Office 365, slimmer werken met Aumatics

Communicatie voor advocaten

De twee belangrijkste communicatiemiddelen van een advocaat zijn e-mail en de telefoon. Op face-to-face contact na verloopt nagenoeg alle communicatie via e-mail of de telefoon. Des te belangrijker dus dat dit goed geregeld is volgens de nieuwste technieken én altijd werkt!

Communicatie via de cloud brengt veel voordelen met zich mee:

E-mail is altijd en overal door jou en eventueel collega’s in te zien
Telefoongesprekken met één druk op de knop doorschakelen naar een collega
Ouderwetse telefoons zijn niet meer nodig: bel handsfree met een headset
Automatisch opnemen van telefoongesprekken om later terug te luisteren
Eén duidelijk overzicht van alle communicatie per cliënt

 

Aumatics organiseert een vrijblijvende kennislunch op 17 mei 2019. Stel je eens voor dat deze lunch één waardevolle tip oplevert waarmee jij slimmer kunt werken… Kom je ook lunchen?

Veilig werken

De beveiligingsmaatregelen van Office 365 zelf zijn al uitzonderlijk goed, maar met de extra maatregelen en monitoring van Aumatics weet je zeker dat alle gegevens veilig zijn.

Helpdesk, speciaal voor jou

Office 365 via Aumatics is niet ‘gewoon’ Office 365 afnemen, installeren en klaar. Office 365 bij Aumatics komt samen met de kundige helpdesk, speciaal om jouw vragen te beantwoorden.

Wat je leert tijdens de kennislunch

Overal vandaan werken met Office 365
Uw dossier onderweg bij de hand en altijd up-to-date
Zaakgericht document- en e-mailbeheer met Contentworker
Slim, efficiënt en eenvoudig brieven of processtukken creëren
Veilig omgaan met uw cliëntdata, privacy by design

Programma kennislunch

Wanneer is het?

17 mei 2019 van 12:00 tot 14:00

 

Waar is het?

Aumatics B.V.
Laan van Waalhaven 470
2497 GR Den Haag

 

Het programma

12.00 – 12.30   Binnenkomst en lunch
12:30 – 12:45   Introductie
12:45 – 13:45   Presentatie:
– Slimmer werken met Office 365 en de Cloud
– Zaakgericht dossier- en e-mailbeheer met Contentworker
– Efficiënt en eenvoudig brieven en processtukken maken met DotOffice
– Cliëntdata veilig verwerken en bewaren
13.45 – 14.00   Vragenronde

Meld je nu aan voor de gratis kennislunch!

Wil je ook slimmer werken als advocaat? Meld je dan met onderstaand formulier aan.