Proactief beheer van uw ICT omgeving

Vanuit het Shared Services Center (SSC) bewaakt Aumatics continu de eigen systemen (‘cloud’ diensten) en die van haar klanten. Dat is wel een prettige gedachte. Zo voorkomen we storingen en zorgen wij ervoor dat u veilig kunt blijven werken. Ook hebben we tijdig in de gaten wanneer de beschikbare capaciteit niet meer toereikend is en kunnen wij in overleg de capaciteit aanpassen.

Ontstaat er toch een probleem of heeft u een vraag, dan staan de medewerkers van de Servicedesk klaar om u te ondersteunen. Ook helpen zij u bij het aanvragen en uitvoeren wijzigingen in de dienstverlening. Storingsmeldingen en aanvragen voor wijzigingen in de dienstverlening kunnen ook online gedaan worden: 24 uur per dag en 7 dagen in de week. Via deze ‘selfservice portal’ beschikt u altijd over een actueel inzicht in de status van incidenten en wijzigingsverzoeken.

Op verzoek levert Aumatics ook beheer en ondersteuning op de locatie van de klant. Zo beheren medewerkers van Aumatics bij enkele grote klanten de systemen ter plaatse.

 

Neem contact op