IT-dienstverlener Aumatics is solution partner van HubSpot voor het aanbod van HubSpot CRM (Customer Relationship Management). Het toonaangevende CRM van HubSpot stelt organisaties in staat om sneller en beter te groeien. Het platform is optimaal in te zetten voor het onderhouden van klantrelaties.
Het platform omvat marketing-, verkoop-, servicefunctionaliteit en biedt een geïntegreerd CMS-platform. Eén van de belangrijkste USP’s is dat gratis kan worden begonnen. Het systeem kan geschaald worden om te voldoen aan de behoeften van klanten in elk stadium van hun groei.
HubSpot CRM: Voor duurzame klantrelaties
HubSpot’s krachtige, zeer gebruiksvriendelijke tools en integraties stellen organisaties beter in staat om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Vandaag de dag wordt het pakket gebruikt door meer dan 100.000 klanten in 120 landen.
HubSpot: “We zijn blij met nieuwe partners als Aumatics die onze klanten kunnen helpen met integratie met diverse (boekhoud)systemen en sales-vraagstukken. Mede gezien door de enorme kennis en ervaring van Aumatics op dit vlak kunnen wij onze klanten nog beter bedienen.”
Effectief en compleet
Aumatics, Jaap van Vliet:
“Eindelijk is er een CRM-systeem dat wij zonder gene aan al onze relaties kunnen aanbieden en wat zich onmiddellijk uitbetaalt in het gebruik. Het pakket biedt zoveel standaard functionaliteit waar bij concurrerende systemen via plugins en partners voor betaald moet worden. HubSpot is voor organisaties het ideale systeem om klantrelaties optimaal uit te nutten.
Inmiddels heeft HubSpot zich ook bij Aumatics al onmisbaar gemaakt.
Ed van Puffelen van Aumatics: “Jaap probeert mij al jaren vanuit onze CRM-tak binnen Aumatics CRM te laten gebruiken. Ik gebruik dit systeem dagelijks met plezier. Wij kunnen hiermee onze relaties nog beter en optimaal bedienen.”